Wednesday, May 23, 2012

Hari ni genap 3bulan 20hari awak dah tinggalkan mak, ayah, adik-adik, kawan-kawan awak and including me? :) Muhd Syafiq, Allah lebih sayangkan awak. Semenjak awak tak ada ni, mungkin saya akan lalui hari yang sangat berbeza. Most different than usual. It's hard to us to accept all this but Allah the Almighty.

First reaction when I knew this, and I just asked myself "Am I dreaming?" I don't know how to say. Lemah lutut. Tapi saya ada mak yang bagi semangat. But I knows something that Allah does not give anyone a load too heavy for us to carry. I must be strong then :)

 Even I know eh that I'm not 'comel', but he keep repeat that word. Nak sedapkan hati kita mungkin? hehe.
 =
And sampai sekarang, I don't even know where he got my url blog? Tak pernah pun cerita kat dia pasal blog ni. Sebelum ni, blog ni orang yg tertentu je tahu.

 =
 Awak, bila nak marah saya lagi? :)
=
Sehari sebelum berlakunya kejadian. Dia ada ajak sekali pergi ulu yam. And tak sangka, tak sedap hati kita tu memang ada makna. 


Kalau boleh, nak je printscreen semua, hehe. Sebab kita terlampau rindukan awak. Al-fatihah.

Hari-hari, ada je masalah yang aku cerita dekat dia. Trust me, he's a good listener. Selalu bagi semangat. Tapi sekarang ni makin banyak pulak masalah. Tak apa, Allah juga kan sebaik-baik pendengar. Kawan-kawan pun ada. Terima kasih sahabat setia :')

Tapi tak semua yang boleh cerita dekat kawan. Tak nak la disebabkan aku sorang, mood semua orang spoil. Ehh, I don't want liddat ;)

Ingat lagi masa kita orang jumpa dekat midvalley dulu. Hehe. Kelakar >.< Rinduunyaaaa. Syika, syika kena kuat tau? Jaga mak dan ayah macam abang pesan dekat najmina. Mesti abang tak suka tengok syika sedih-sedih. 

Syafiq, saya nak awak tau. Saya nak berubah. Berubah ke jalan Allah. Setiap benda yang berlaku mesti ada hikmah. Allah knows best :') Terima kasih sebab sebelum ni awak dah bagi pinjam hati awak. Walaupun sekejap. Saya tahu awak baik and Allah with you. Semoga awak tenang disana. Al-fatihah.   

Lepas ni nak simpan baik-baik hati ni untuk Allah je. Kepada awak-awak semua, sila support kita nak berubah. Perlukan komen yang positif :'(

Lagi satu, ada orang follow kita dekat twitter then add kita dekat facebook. Muka dia sebijik macam awak. Tambah-tambah dia selalu IM kita. Caring pun sama macam awak. Lagilah asyik teringat je. Syafiq, saya dah jumpa klon awak! Tapi tak mungkin boleh gantikan tempat awak :')

Cuba dengar lagu blog ni, macam sama je dengan situasi aku ni. Hehe :') Tak pernah mintak semua ni terjadi tapi Allah is the best planner, He knows what will the best for us.