Tuesday, March 8, 2011

Seminar :)

sabtu , mengonlinekn diri , aten bt status pasal seminar "strategi A" fer PMR candidate pd hari ahad yg lepas , diadakan di UIAM . hari tu sara pegi UKM , and sekarang , aku plak UIAM . lagi class than kau tau , haha . 

act , aku takde lah semangat mne nak pegy . teringat jea sch SAINT JOHN , tros hilang mood aku nak pegy . gara² daniel wong si budak cina saint john yg mengejar aku dgan bola keranjang . hish ! tros aku fobia . wong , kau mmg menyusahkn hidup aku -,-' aku tak penah tepike utk ske laki cina , eii , menyampah dgan kau wong !malam , still pike psal seminar . nak pegy kea taknak nh ? pkol satu pagi aku tak tido lg . disebabkn seminar , aku bole jd gilo oke .

AHAD / 6.03.2011 : 
sperti dijangkakn , aku bgon lmbat . plan nak naek bas dgan ummu , but ayah ttap nak anta jugak . takpelah , save duet sked :) da la lmbat , kasut aku plak nak maen nyorok² dgan aku . time nh jugak dea nk hilang bagai , cari kasut mcm nak robohkn almari kasut tu jea kn . nak roboh kea , ap kea , lantak lah . janji aku jmpe kasut aku -.- 

bekumpol dkat sch dlu , tgok² . laa , form five pon ad skali kea . ingatkn form three jea . then , borak² . lame oke nak tggu bas , berejam . tak lme tu , asmaa' sampai . eh , eh ! baju dea pink and sluar putih , same dgan aku , haha . KITA SERUPA :) tunggu bas dlam setengah jam , naek bas . nak dkat smpai jea dkat UIA , hati bedebar . haih , jgan la caneh . aku mmg cepat bedebar , kecut perut . tak ske dgan situasi tu :p

bedebar aku betambah ble tgok budak² cina yg rmai kt situ . hui , jgan lah wong ad oke . 
asma  : "naj , cbe tgok , ad tak budak tu"
aku : *diam
asma : "naj , cepat la" 
aku : "hish mak !!!" 
oke , mak merujuk kpd asmaa' yea :) bukan mak sy . first² kn , sume budak form 3 nh confident menggila lah nak bayar duet , sekali wrong place lah . huh~ segan² . 

ad sorang abg india nh , bwak ktorang msok dewan kuliah tu ikot sch . rmai jugak sch yg terpilih utk seminar nh . antrenye : 
  • Taman Tun Dr Ismail *TTDI 
  •  Methodist Boys School *MBS 
  •  Maxwell 
  •  Saint John
  •  SMK Puteri Titiwangsa
  •  Sungai Besi 
    first subject , sejarah . oke , best :D cekgu tu pena dtg kt sch aku time promote psal seminar nh . mmg dea ajar tros lekat kt otak , sgad best :)

    second subject , geografi . cekgu nh mcm sengau sked , tak lah ketara kn . so , budak² dlam hall nh pegi ejek dea , dea gelak jea . sgad cool and sporting .

    third subject , sciene . ini tak pyah cite ah kn , betambah kotor lah otaknye , bodoh² jea . time science , sume da mcm mengantok , cepat gyle cekgu nh ckap . if laju , msok otak tkpe . ini tk , laju satu haprak tk msok. sked² jea aku salin . mmg bgos :D

    da ah budak belakang aku nh , tk tau sch ap , ap dea bt aku tk tau ah . memekak jea -,- tgh syok layan prasaan , ad bnde jatuh dri atas . haih , maen baling² pulak kau . bro, annoying ok bro?

    and the last subject : math . ouh ! otak da lemah sked . but , better than science before that . math nh cekgu india , tk brape nk ske time dea bt lawak . gatal oke dgan perempuan , haha .

    9.00 am untill 6.30 pm , lme tu weh and and seminar nh tersgad best . woohaa~ ceh , da balek rumah bru nk ckap best , ahaha . so , kami lucky lah kn sbb sch kami terpilih :)