Monday, January 9, 2012

Uhibbuki fillah

Assalamualaikum semuaaaaa....#macam ramai je yang baca.
Nak cerita pasal seorang sahabat yang bernama Puteri Nurhilzaf. Sebab ap?
Haaaa, dea dah pindah teknik PASIR MAS, KELANTAN. jauh k? Oh nooo Put! :'(

"Naj, aku da nak gerak malam ni. Jom pergi pasar malam nak tak?"
-Message dari Put-

Balik dari Pasar malam, pukul 11 malam aku pergi semula rumah Put. Memandangkan aku da biasa dengan family dia. So, buat muka tembok jela eh. hikhik.
Mengiringi dia sampai ke kereta, start sedih. Nak nangis ah even cuti nanti bole jumpa lagi :'( *sigh*


Tipu kalau aku cakap tak sedih. Dari kecik lagi aku da kawan dengan dia.
Hmp, tak yah cite dari kecik la, dari zygote turn to embryo turn to foetus turn to baby and 'till now.
Means hampir 15 tahun dengan dia. #k, aku rindu nak belajar science. weheee :D

Tapi bila masuk sekolah menengah kita tak rapat sangat.
Mungkin faktor kelas. Dulu masa sekolah methodist lain lah cite, dari darjah satu, sampai darjah enam sama kelas je. Macam belangkas k, muehehehe.


Memakai beg silang itu adalah Puteri. Yang belakang tu?
Semestilaaaaaaaahh me :D
Satu je aku harap, kau jangan lupakan aku sampai hembusan nafas yang terakhir.

Hope we're 'sahabat sejati' till jannah k? :)